Ruilen en retourneren

 

Binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je nog bedenken en ons laten weten dat je het artikel wilt ruilen. Je mag het artikel natuurlijk passen, maar bij het ruilen dient het artikel redelijkerwijs ongebruikt en in goede staat te zijn. Omdat wij onze artikelen extreem laag afprijzen geven wij u de mogelijkheid om uw artikelen te ruilen. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling binnen de bedenktermijn naar ons terug te zenden, maar je mag ons ook binnen de bedenktermijn laten weten dat je een bestelling wilt ruilen. Dit kun je doen door een bericht te sturen naar info@laatstestuks.nl.

Kan ik mijn webshopbestelling retourneren?

  • Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die u kiest, de reguliere pakketpost van PostNL is €6,95. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.

 

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een beschadigd product hebt ontvangen, dan horen we het graag.

 

Mijn bestelling is niet (volledig) geleverd, wat nu?
Vanwege drukte in ons distributiecentrum of bij PostNL kan het een enkele keer voorkomen dat je bestelling later geleverd wordt dan je van ons gewend bent.

 

Hoe stuur je een bestelling terug? 
Als je een bestelling wilt ruilen verzoeken we je de factuur uit te printen en deze mee te sturen. Dit formulier is ook meegestuurd in het pakket. Het pakket kun je sturen naar:

LAATSTESTUKS.NL

Benschopperstraat 29, 3401 DG IJsselstein

Het enige dat je hoeft te doen is het pakket in te pakken, de factuur toe te voegen, Het retouradres vermelden op het pakketje en naar het PostNL servicepunt te gaan. Zij handelen de retour verder af. Je krijgt een ontvangstbewijs van PostNL. Bewaar deze totdat je retour geheel is afgehandeld. Jij bent verantwoordelijk voor het correct retourneren van het artikel.

Mocht het PostNL punt aangeven je pakket niet te kunnen retouren, neem dan direct contact op met de klantenservice.

 

Retour Afleveren op onze locatie?

Wil jij je retour zelf afleveren dan kan dat bij ons drop-off locatie in ijsselstein. Zorg wel dat je artikelen op dezelfde manier verpakt zijn als bij een retourzending.

aflever Drop-off

Seventytoo Benschopperstraat 29, 3401 DG IJsselstein

 

Retourafhandeling
Binnen een week nadat je je hebt bedacht en dit bij ons hebt aangegeven, krijgt je van ons een code die je kunt gebruiken bij je volgende order. Deze code is eenmalig te gebruiken en heeft de waarde van het resterende bedrag van het retour gestuurde artikel. Ook kun je het artikel ruilen bij ons in de winkel, Seventytoo te ijsselstein.

Wij mogen wachten met de afhandeling totdat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je de bestelling hebt geretourneerd. 

Je kunt de artikelen natuurlijk passen: geretourneerde artikelen dienen voor zover mogelijk ongebruikt en in goede staat te zijn. Je bent zelf verantwoordelijk voor gebruiksschade die veroorzaakt is door gebruik dat verder gaat dan nodig is om de fit, het comfort en de uitstraling van een product te bepalen.

Ruilen
Heb je jouw bestelling ontvangen en ben je niet tevreden, dan kun je in de winkel je bestelling ruilen.

Neem wel even contact met ons op zodat wij kunnen zorgen dat het juiste artikel aanwezig is bij ons in de winkel. 

Neem altijd de factuur en artikel mee naar de winkel. Zonder factuur kunnen wij helaas geen artikelen ruilen in de winkel. Artikelen die je gekocht hebt in de winkel kun je ook binnen 7 dagen, op vertoon van de factuur, ruilen.